keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

5 viikkoa (ja risat) jäljellä

Maailman huonoin bloggaaja ilmottautuu! Mut hei mulla on kunnon syy; adapteri ei toiminut. Mutta mun kaveri onneksi lähetti mulle adapterin, joten pystyn taas käyttämään läppäriä. 

Mulla lyö ihan tyhjää kun yritän miettiä miten selittää, miltä musta tuntuu, että vuosi on jo lopussa. Siis ihan oikeesti vastahan minä tänne tulin! En voi käsittää. Tuntuu, että aika on mennyt aivan käsittämättömän nopeata, mutta silti tuntuu, että olin ihan erilainen vuoden alussa. Ja elämä Suomessa tuntuu niin kaukaiselta jotenkin. Olen kyllä todella innoissani kotiinpalustakin! Tiedän, että pitäisi keskittyä näihin loppuaikoihin ja blaa. Ja kyllä mä nautinkiin tästä loppuajasta! Ensi maanantaina on enää 5 viikkoa ja se menee aivan järjettömän nopeesti. Niin meni tämä viimeset 5 viikkoa kans. Nyt kun on enää näin vähän aikaa, mun ajatukset harhailee enemmän ja enemmän kotiin. Olen alkanut suunnitella kesää ja pakkailua. Mun sydän varmaan oikeasti pysähtyy kun nään mun perheen lentokentällä. Ihan oikeasti siinä mun edessä, ei tietokoneen ruudulla. Tämä oli/on todella iso juttu mun elämässä. Nyt se on jo lopussa ja suunta kohti uusia haasteita. 

Mutta mulla on vielä ainakin prom, mun synttärijuhlat ja washington odotettavissa täällä! Musta tuntuu ihan huipulta, kun huomaan kuin olen tähän perheeseen päässyt sisälle ja miten pärjäsin maailman toisella puolella ihan yksin. 

Noh, palaillaan!

2 kommenttia:

  1. Luin tässä sun postaukset alusta loppuun ja näistä sai kyllä aika hyvän kuvan minkälaista on suurinpiirtein olla siellä, eihän se kokonaan välity mutta hyvin antaa suuntaa. Varmasti mahtava kokemus, nauti nyt viellä viimesistä ajoista äläkä suotta ressaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mä nautin vielä viimeset viikot! Kiva, että jaksoit lukea kaikki hehe:)

      Poista