keskiviikko 14. toukokuuta 2014

lennot

Sain eilen vihdoin mun lennot! Ja mullakin sitten vaihtui läthöpäivä niin kuin vaikka kuinka monella muullakin. Mun alkuperäinen lähtöpäivä oli siis 6.6. mutta nyt lähden 9.6.Kotona siis olen 12.6. Ei se nyt ole kuin kolmen päivän eron ja nyt pääsen mun host-siskon valmistujaisiin ja pääsen samalle Year End Campille mun kaverin Suomesta kanssa. Mutta sitten en pääse samalle kun mun yksi vaihtarikaveri täältä...

Kun sain sen sähköpostin, mulle tuli se sama jännitys kun tuli lähtiessä tänne. Pitää taas alkaa selvittelemään matkalaukkujen painorajoja sun muita. Nyt kun mulla on yksi ylimääräinen matkalaukku, niin joudun maksamaan siitä aika paljon... Yhteensä ainakin satanen menee niihin laukkujen kuljettamiseen. Pitää vielä katsoa mikä on kaikista halvoin tapa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti