keskiviikko 28. toukokuuta 2014

mun synttärit

Mulla oli tosi kivat 18 vuotis synttärit! Maanantaina aamulla satoi ja ukkosti oikein kunnolla ja meidän puhelimiin ja televisioon tuli tornado varotus. Mutta vieraat tuli silti neljän maissa meille ja vietettiin sisällä aikaa. Syötiin, jutskailtiin ja avattiin mun lahjat. Sain kyllä tosi kivoja lahjoja! Kun sade vähän hellitti mentiin altaaseen uimaan. Sen jälkeen alotettiin pinatan rikkominen. Se oli yllättävän vaikeata. Luulin, että mä rikoin jo sen heti, mutta sain vaan huitaustua siltä jalat. Emilie ja Mo jäi vielä meille yöksi kun muut lähti ja käytiin vielä istumassa altaan kuumassa osuudess yöllä. Aamulla lähdettiin Schlitterbahniin, elikkä vesipuistoon. Vielä satoi aamulla, mutta päivän mittaan alkoi paistaamaan. Oli tosi kivaa kaikkien vaihtareiden kanssa ja nauroin kyllä niin paljon. Tulomatkalla oli vielä vähän sateisen näköstä ja nähtiin kaksoissateenkaari mistä syynä viimeinen kuva. Illalla sitten heitettiin Emilie ja Mo kotiin ja itkettiin, koska se oli viimeinene kerta kun nään Emilien täällä ja Monki tuun näkeen vaan kerran mun host-siskon valmistujaisissa. Emilietä tuun vielä näkeen kesälläkin kyllä kun hän asuu niinkin lähellä kun Norjassa.

Kaikki sai mut kyllä tunteen itteni tosi spesiaaliks mun synttäreillä. Oli aivan huippua. Nyt on tosi epätodellinen ja haikea ja surullinen olo, koska lähen ihan kohta. En malta odottaa kun koulu loppuu, mutta en halua lähteä. Mun host-siskokin rupesi kyynelehtiin yksi päivä koulun jälkeen kun tajusi, että lähden kohta. Ihan hullua. Ensi viikolla (mikä on jo ihan kohta) voin sanoa, että ensi viikolla olen kotona. APUA! Ei tätä voi sanoin kuvailla.

1 kommentti:

  1. Oi näyttää niin kivoille! Ihania kuvia, jäi varmasti hyviä muistoja :)
    http://miiaiim.blogspot.fi/

    VastaaPoista